Tuesday 19 April 2011

KEK BZDAY ANAK

Ari ahad baru2 ni wat la mkn2 sikit kat umh.xmcm tahun2 lepas jmpt bbdk kat taman ni.walaupn kecil tp bujet kali ni besar woooo...BBQ.ada chicken wing,grill meat,grill mustard chicken,bowtie carbonaro,special baked potatoes n carrot...

Disebabkan xde tmpt BBQ ptg tu ku ajak hubby g giant beli...beli yg murah2 je.x sampai rm100.Dlm pegi giant 2 ada plak kwn hubby order 2 bj kek coklat moist...fuhhhh...xkan nk tolak kan...ku terima jgak order 2.Apalagi kelam kabut la capai je tmpt BBQ,arang,fire starter terus g bayar.Bgegas pula pegi kedai bakery beli brg2 kek coklat moist...

Sampai je umh start la projek memasak aku..mcm lipas kudung aku wat keje...huhu....hubby aku pulak tkial2 pasang tmpt BBQ.Hidup je api aku ltk la ayam dan daging yg tlh kuperap 24jam...pesan dgn hubby tlg tgkkn...nak wat keje ni kat dapur...dgn senang ati ku pegi ke dapur menghabiskan keje aku...

Siap je keje mmasak aku,mgemas umh pulak.ku keluarkn pinggan n gelas.pegi jengah ape jd dgn aym n daging aku....waaaa....hubby aku x balikkn hangus sikit...sabo jelahhhh...
dh siap2kan ank2 aku mdeko kek pulak...rainbow kek...resepi ni dpt dr kwn fb...tq kak jue...bzday boy mnt thomas n frenz..jd kuhias kek dgn koleksi thomas die


No comments:

Post a Comment